Sammen med Zinkbakken har vi omdannet haveentusiasme til profitabel vækst og engageret kunder på et personligt niveau gennem en innovativ brug af marketingplatforme og autentisk brugergenereret indhold.
Zinkbakken er en dansk virksomhed, der sælger både lokalt producerede haveredskaber og specialprodukter fra England og Tyskland.
De blev kunde hos LAZZAWEB, da de havde en udfordring med at øge antallet af deres online ordrer og udnytte alle deres marketingkanaler for at sikre en samlet vækst i deres profit.
Målet for samarbejdet med Zinkbakken var at skabe en succesfuld marketingstrategi på deres sociale medier ved at maksimere synergierne mellem deres valgte marketingkanaler.
Strategien integrerede brugergenereret indhold og indsigt i brugeradfærd, hvilket skabte en sammenhængende og engagerende kunderejse, der førte til imponerende vækst og øget kundeengagement.
Ved at engagere haveentusiaster tidligere i deres købsrejse med inspirerende indhold på Pinterest, kunne vi målrette og genmålrette deres målgruppe mere effektivt på alle marketingkanaler, jo tættere på højsæsonen vi kom.
Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.