Med en skræddersyet strategi har vi optimeret Spar Nords marketing-setup ved at konsolidere deres data for at nå deres ambitiøse målsætninger.
Spar Nord har været hele Danmarks bank i over 200 år, hvor de med lokal forankring og stærke relationer har skabt en position som en af landets største banker. Med fokus på at støtte lokale fællesskaber og levere personlig rådgivning er Spar Nord tæt på sine kunder og samfundet i hele landet.
De kontaktede LAZZAWEB, da de ønskede at reducere deres lead-priser, samtidig med at antallet antallet af konverteringer blev øget i forhold til erhvervskunder samt bolig- og andelsboliglån.
I dag er Spar Nord kåret som Danmarks bedste erhvervsbank med de mest tilfredse erhvervskunder blandt landets største banker.
I et tæt samarbejde med Spar Nord skabte vi en marketingstrategi med fokus på at nå deres mål om at reducere deres CPA, samtidig med at de ville vækste antallet af leads.
Det var essentielt for strategien at adskille brand søgninger og generiske søgninger i hver deres kampagner, da dette ville give os mulighed for at bedre kontrollere klikpriserne på Spar Nords brand søgninger med en manuel budstrategi.
Derimod kunne vi også køre hårdere på de søgninger med mere generiske søgeord med en konverteringsfokuseret budstrategi.
Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.