LAZZAWEB har forvandlet VIAMAJAs markedsføring af deres bolig- og livsstilsunivers ved at integrere deres marketingkanaler for at skabe en unik og engagerende kunderejse, der fremmer profitabel vækst.
VIAMAJA, tidligere MIOMIO, er et bolig- og livstilsunivers, der byder på unikke produkter til overkommelige priser. De har en fysisk butik i Viborg midtby, men driver i dag hovedsageligt virksomheden gennem deres webshop.
Da de stod overfor udfordringen med at skalere deres virksomhed til nye højder, søgte VIAMAJA en proaktiv samarbejdspartner til at hjælpe dem med at opnå deres mål, hvorfor de valgte LAZZAWEB.
I tæt samarbejde med VIAMAJA skabte vi en succesfuld strategi ved at integrere deres forskellige marketingkanaler og udarbejde inspirerende indhold til deres målgruppe, som sikrede en sammenhængende kunderejse.
Vi kombinerede brugergenereret indhold med strukturerede Paid Social-kampagner, der fokuserede på at fange kundernes opmærksomhed med VIAMAJAs udvalg af low entry-produkter. Dette førte til højere engagement og imponerende vækst, hvor det var især kombinationen af højkvalitets content og præcist målrettede produktkampagner, der sikrede effektivitet og synergi mellem marketingkanalerne.
Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.