Tilbage til marketingordbogen
Hvad betyder:

Konkurrenter

Konkurrenter er personer eller virksomheder, der konkurrerer med hinanden om at opnå et mål. De kan konkurrere på mange forskellige måder, f.eks. ved at tilbyde bedre priser, produkter eller service.

Læsetid: 1 min.

Hvad betyder Konkurrenter?

Konkurrenter er personer eller virksomheder, der udbyder lignende produkter eller ydelser som en anden person eller virksomhed. Konkurrenter kan konkurrere om kunder, markedsandele, produktudvikling eller andet. Konkurrenter kan være en trussel for en virksomhed, hvis de er i stand til at tilbyde bedre produkter eller ydelser til lavere priser. Konkurrenter kan også være en kilde til inspiration, idéer og innovation.

Hvordan bruges Konkurrenter?

Konkurrenter bruges oftest til at sammenligne priser på samme produkt eller service. Nogle gange er det dog også interessant at se, hvordan konkurrenter arbejder, for at lære af deres succes eller undgå deres fejl. Konkurrenter kan også bruges til at finde ud af, hvad der er populært i markedet, og hvilke behov kunderne har.

Hvorfor er Konkurrenter vigtigt?

Konkurrenter er vigtige fordi de giver os mulighed for at se hvordan vi kan forbedre os selv. De udfordrer os og gør os bedre til at løse problemer. De hjælper os med at finde ud af hvad vi er gode til og hvad vi skal forbedre.

succes er ikke en tilfældighed

Maksimer jeres performance

Få profitabel vækst med os som jeres proaktive skaleringspartner. Vi ser og udnytter synergierne mellem jeres marketingkanaler.

Book strategimøde
+1000
Vækstcases